Personligt

Något fint har flyttat in

                         

Åh vad jag fullkomligt älskar vårt hem just nu. Vill inte flytta härifrån!

I helgen har jag jobbat och C har fixat här hemma med det sista innan stundande visning. Som inte är förrän om några veckor men vi är ju inte hemma så mycket så vi vill få det klart.
Problemet är bara att vi gör det för fint, vi vill ju inte lämna det här stället då det ser ut så här. Jag blir glad av att gå in i varenda rum. Det ät så fint!

Idag har det flyttat in några nya i vårt hem också. Både i kök, badrum och vardagsrum. Skall fota imorgon i dagsljus så skall ni få se resultatet.

I´m loving it!

Kommentarer
Postat av: linn

såååååååååå himla fiiiint!!! du skulle gjort vårt hus :)

2010-10-11 @ 11:53:03
URL: http://www.emmyslinn.blogspot.com
Postat av: elin

Åh! jag måste få veta vad eran halltapet heter? Den var såå fin!

2010-10-18 @ 10:40:58
URL: http://flieo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0