Personligt

Nya stövlar



Mina nya stövlar används redan flitigt och har fått hänga med mig till jobbet fler dagar denna veckan. Väldigt sköna är de och lite forade så de håller värmen i vinter.




Fick lite frågor om mina nya stövlar. Så här ser de alltså ut "in real life". Färgen är mellan brun, skaftet slutr precis under mina knän och klacken kan nog vara en 5 cm sådär. Med andra ord väldigt sköna att gå i både till vardags och vid lite mer speciella tillfällenn. Jag har använt dem flitigt nu hela veckan och jag är så nöjd med mitt köp. Rekommenderas varmt till er tjejer som vill ah en kvinnlig och klassisk stövel att spatsera runt i i höst.

Ni hittar dem på Jerns eller Nilson shoes och priset är helt ok, 1499:- så är de dina;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Superfina, tack för tipset!

Det finns en stor chans att jag härmar dig :)

2010-10-09 @ 15:12:16
URL: http://trettiostrecket.wordpress.com
Postat av: Heléne

Hej! De var supersnygga, har precis ringt Jerns och bett de lägga undan ett par till mig :)

Tack för att du visade hur de såg ut IRL. :)

Ha en trevlig helg!

/Heléne

2010-10-09 @ 16:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0