Personligt

Alla goda ting är 3...



Mina fina vänner som dessutom är trillingar. Maria, Lousie och Jenny.


Idag fick jag ett mail från min vän Louise. Blev alldeles tårögd när jag läste det. Inte för att det var särskilt sorgligt utan för att det är så OTROLIGT länge sedan vi sågs och hördes av. Hon bor i Paris sedan flera år tillbaka vilket gör att det inte är lika lätt att ses. Men det är ändå ingen bra ursäkt!

Alla tre tjejerna är så viktiga i mitt liv och det gör ont när jag tänker på hur länge sedan det var vi träffades.

Saknar er så alla tre. Finaste flickorna!

Rebecka


Kommentarer
Postat av: Lollo

<3<3<3<3<3<3

Massa kärlek till dig!

2010-09-15 @ 20:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0