Personligt

Dagen som jag kunde varit utan...

                                                                 

Tisdagen den 28 september 2010 kunde jag lika gärna ha varit utan om jag fick bestämma.Har haft migrän från igår natt till nu ikväll. Har bara haft migrän 3-4 gånger tidigare i mitt liv så det hör inte till vanligheterna men denna gången var det omänskligt. Har försökt att sova under dagen men det har gått sådär. Horisontellt läge har rådit hela denna låååånga dag iallafall så nu börjar jag känna mig som en människa igen.

Är så arg också för att jag missade en rolig dag på jobbet! Men tar denna sjukdag som ett tecken på att min kropp kanske inte riktigt hänger med i den stress och den orutinerade vardag som råder i mitt liv just nu...

Hoppas att det snart skall kunna bli lite mindre frågetecken angående framtiden och lite mer planer.

Jag är ju faktiskt en kontrollmänniska, lika bra att inse det;)

Nu stänger jag av datorn och släcker lampan för att återgå till sängen där jag legat i stort sett hela dagen...

R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0