Personligt

Hemma i Blekinge

'

Är nere i Blekinge några dagar. Flög ner i torsdags eftermiddag och igår var det begravning för min mormors man i en liten fin kyrka i utkanten av Ronneby. Det blev en jätte fin begravning med både solosång och mer traditionella pslamer. Min lilla mormor var så vacker i en nyinköpt svart dräkt med vit volangblus under, så vill jag också se ut när jag är 80 år!

Annars umgås jag mest med släkt och vänner samt njuter av solen som varit framme flera gånger under min visit här nere. Super härligt är det att slippa frysa när man går ut och istället njuta av att vara utomhus.

Ikväll skall vi till Karlskrona några tjejer för lite mat och gott att dricka.
Får nog bli en färgglad daquiri för min del ikväll, det var ett tag sen sedan sist.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0