Personligt

Lunchdate på Café & Matsal



Ronneby café & matsal ligger i det gamla missionshuset som renoverats i gammal stil. Ett super mysigt ställe med riktigt god mat. Jag var där igår också på lunchdate med mina syskon och idag blir det med storasyster & en kompis. Det är härligt med julledigt då man kan njuta av mycket sömn, god mat och härligt sällskap hela dagarna. Välbehövligt och mycket uppskattat!





Min favorit är räk ciabatta med avokado, sweet chili och lime. Men idag kanske jag skall prova på något annat, två dagar i rad kan ju bli lite för mycket, eller?!


Kommentarer
Postat av: Wilma

Mysig blogg, kolla gärna min o kommentera :)

2012-01-03 @ 20:17:20
URL: http://wjfoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0