Personligt

Mina favorit läppstift från Make Up Store




Jag använder inte läppstift dagligen men dessa är mina favoriter då jag vill känna mig lite extra fin.
Från vänster högst upp;

1. DUST neutralt läppstift i ljust beige ton med lite lite skimmer.

2. BARE beige ton, snyggt som vardagsläppstift eller perfekt till festen då man sminkat sig mer vid ögonen och vill ha ett diskret läppstift.

3. CRUST mitt absoluta favoritläppstift i orangebeige ton. Ibland använder jag Crust och Bare samtidigt.

4. EXIT ett matt ljusrosa vardagsläppstift.

5. BABY en ljusrosa ton blandat med en beige nyans. Passar både vardags och fest

6. CHINA RED matt knallrött läppstift. Behövs det sägas mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0