Personligt

Duschdraperier

Mycket inredning just nu men det är så roligt och härligt att fixa till här i nya lägenheten. Idag köpte jag lite marinblå handdukar och badlakan till badrummet men jag lyckas inte hitta något duschdraperi som passar. Har surfat runt lite på nätet och hittat dessa nedan som skulle passa fint.

Vad tycker ni, vilken av dessa är finast?
Badrummet har vitt kakel på 3 väggar pch marinblå mosaik på golv och en vägg.


Acrylatväv Navigare-Skepp Ohoy




Duschdraperi Kiel-Skepp Ohoy




Duschdraperi Fyrar-Skepp Ohoy








Kommentarer
Postat av: Cicci

Jag har Marimekkodraperiet och gillar det massor. Men eftersom ni har vitt o marinblått i badrummet kan det ju vara snyggt med ett marintema.



Ha en fortsatt mysig kväll

2011-02-27 @ 19:33:55
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej!

Vilka snygga drapperier du hittat.

Tycker också det nedersta är snyggast. Tror det kan bli riktigt fint med mosaiken. Hoppas på lite bilder när du är klar :-)

Ha en bra dag.

2011-03-01 @ 11:14:06
Postat av: Ullis

Jag tror att det med fyrar skulle passa bra i ert badrum! Vill gärna se4 bilder sen :)

2011-03-01 @ 15:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0