Personligt

Vinterland

                            


Precis kommit innanför dörren här. Blev en lång dag på jobbet men hade sådant flyt att jag ville göra klart innan det kändes bra att avsluta dagen. Nu har jag bytt outfit och fått på mig träningskläderna. Skall bara vänta in Carl så blir det sedan en löprunda längs vattnet här nedanför bort mot Hammarby Sjöstad, över till Södermalm och sedan hemåt igen.

Termometern visar på -8 grader så det gäller att klä på sig rätt kläder. Varma men som ändå kan andas och driva bort fukten från kroppen. Mina nya fodrade löpartights är super bra i detta vädret, värmer min lilla "rumpestuns" precis som det var tänkt.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0