Personligt

Matplatsen

                       

Så här ser tavelväggen ut som vi satte upp i helgen. Har inte satt in de bilder som vi skall ha i ramarna ännu men det kommer så snart vi har bestämt vilka motiv vi skall ha. Har en idé om att ha lite bilder på nära och kära, plaster som vi besökt och andra bilder som väcker härliga minnen.

På bilden ser ni även gardrinerna som Carls kära mamma hjälpte oss att få på plats igår. Blev fint med lite mörkare detaljer i vårt hem som bryter av lite mot det vita och ljusa.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ser jättefint ut mitt gull! Kramar i massor!

2011-01-31 @ 22:09:16
Postat av: Anna i Helsingfors

Åh så snygga gardiner! Jag är på jakt efter snygga vita gardiner som inte är alltför dyra - varifrån är era och är de relativt klarvita eller mera naturvita?



Gällande din kommentar till min kommentar till ett tidigare inlägg - skulle vara kul att dokumentera sitt hem, förändringar och inredningsplaner man har, men jag är väl helt enkelt för lat för att blogga :D

2011-02-02 @ 10:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0