Personligt

Ordningen är återställd :)

                                   

Ordningen är återställd!

Till min stora glädje börjar lite rutiner komma tillbaks, som till exempel min frukost. Nu är det smoothies, ägg och goda tomatknäcke mackor som gäller igen. Älskar smoothies, världens bästa mellanmål som kan varieras i det oändliga. Min favorit är frysta jordgubbar, lite blåbär och vanlijyoghurt. Super friskt, nyttigt och som mättar.

Nu står en blandning hemmagjord musli i ugnen och jag tänkte dra igång med storstädning av lägenheten.
Herregud vad härligt det är med helg. Man borde jobba 3 sagar i veckan och vara ledig 4, det hade variit härligt tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0