Personligt

Solsidan och strömavbrott

                                  
                                  På min sida av sängen hittar man ofta lite pärlor av olika slag...


Nu är alla här i Liljeholmskajen strömlösa. Vi som resten av Sverige satt bänkade framför premiäaren av "Solsidan" och skrattade högt åt de härliga karaktärerna. Men så när det var ca 3-4 min kvar så gick strömmen här hemma och hela området blev mörkt. Men med lite tända ljus, en ny Chic tidning och nerbäddad i sängen så kommer denna söndag att avslutas på allra bästa sätt ändå.

Hoppas på att få sova gott så att jag kan starta denna 3:e vecka full av energi.

På återseende kära ni!

Kommentarer
Postat av: Emily

Hej! Tror mig se att du har Liatorps bänk intill köksbordet, skulle du vilja visa hur du har inrett den? Jag har stor lust att köpa in den, men har inte riktigt kommit på vad jag kan ha i den! ;)

2011-01-17 @ 16:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0