Personligt

Bruka Design

  

Efter en hel del inredningsspan de senaste dagarna på Västkusten så längtar jag allt lite hem till vår egen lilla vrå i storstaden just nu. Ett besök i Bruka designs butik på Östermalm är prioriterat på "att-göra-listan" när vi återvänder nästa vecka då jag har spanat in lite nya burkar och annat fint som måste tas en närmre titt på, omgående.

Känns som att det alltid kliar lite extra i mina inredningsfingrar efter en längre ledighet/tid hemifrån, känner ni där ute likadant? Jag vill fixa, rensa, organisera och fräscha upp där hemma så att det känns sådär härligt att stiga innanför dörren och bara njuta av det fina.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så sant så sant :)

2011-07-16 @ 10:32:05
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0