Personligt

Energi!



Hallo Raringar!

Jag har haft en helt underbar helg såhär i slutet på juli. Hunnit med en hel del samtidigt som jag har laddat batterierna efter en händelserik vecka. Tog med mig datorn hem från jobbet i fredags så har hunnit jobba lite också så nu behöver man inte vara stressad för kommande arbetsvecka utan nu ligger jag i fas igen. På tal om kommande vecka, jobbar bara mån-ons denna veckan för på onsdag eftermiddag tar jag flyget ner mot Kalmar för nästan en veckas semester på Öland med mina kära släktingar & vänner. Skall bli så härligt att bo i husvagn, mysa med storasyster&vänner, leka med småkusinerna och självklart ta färgglad sommardrink eller 2.

En annan sak som är toppen med Öland är att det finns en Pannkaksfabrik i Borgholm som man kan köpa supergoda pannkakor direkt av. Jag brukar köpa en hel kartong så man har i husvagnen om suget plötsligt skulle komma på;)

Nu är det läggdags för länge sen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0