Personligt

Ibland är det bara att köra



En dag på jobbet som inte alls kändes särskilt lustfylld, rent av tråkig faktiskt. Det hör inte till vanligheterna men ibland så får man "bita i det sura..." och bara köra på ändå. Tog mig ut på en löprunda bort mot Hammarby sjöstad när jag kom hem i eftermiddags vilket vände min dag direkt. Blev en lugn runda idag då jag kände att kroppen inte riktigt var 100% laddad utan mest ville jogga fram i behagligt tempo.

Lyssnade på P3 dokumentär medans jag sprang. Verkligen en super bra uppfinning att man kan lyssna på sådant i iphonen. Bara att ladda ner Sveriges radios app så finns det massor av intressanta program där att lyssna på när man tar sig en tur. Idag lyssnade jag på en 1,5 h dokumentär om Tsunamin, verkligen gripande och det var så att det rös i min varma kropp flera gånger. Ledsamt men otroligt nyttigt att höra ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0