Personligt

Slut som artist för denna dag!


Två nya värmeljusstakar fick följa med mig hem idag. från butiken Zandvoort i Sickla.

Nu har jag precis satt mig i soffan, med min STORA kopp té och laptopen i knät. Tänker inte göra så mycket mer denna söndag eftersom jag känner mig helt "slut som artist..." för idag. Caroline och jag har gått en hel del denna helgen, varit i många inredningsbutiker (ett stort  intresse som vi delar), ätit gott på mysiga cafeér och restauranger samt druckit ett glas vin eller två. Men framförallt har vi njutit av varandras sällskap, så härligt att ha henne här några dagar. Nu dröjer det bara några dagar tills vi ses igen då det nästa helg vankas "tjejhelg" här hemma hos mig då jag får besök av fina tjejer ifrån Linköping :)

Ser jag redan nu fram emot!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Åh, så mysigt! Längtar till nästa helg :)

Ses snart!

2011-03-28 @ 10:42:04
Postat av: CB

Fins bild, du kan du...:)

2011-03-31 @ 16:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0