Personligt

Älskade mormor







Hej på er!
Denna tisdag är jag ledig och njuter för fullt av dagen. Att få vakna upp utav sig själv, utvilad utan att klockan ringer innan solen ens har gått upp är vardagslyx på hög nivå för mig. Jag har sedan njutit av en lång frukost, spenderat 1,5h på gymmet och gått en lång prommis  runt Årstaviken är utanför vårt. Nu skall jag plocka fram lite vinterkläder från källarförrådet och fixa lite här hemma. Här ovan ser ni en väldigt fin bricka som jag fick av min mormor förra helgen. Hon rensar hemma i sitt lilla hus och ville att vi barnbarn skulle ta det som vi ville ha. Jag älskar denna fina bricka, precis sådan i gammal stil som jag letat efter och det bästa av allt är ju att jag tänker på mormor varenda gång jag ser den där på köksbänken ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0