Personligt

Höstrusket



Redo för höstrusket är jag nu med dessa snygga gummistövlar från Scorett.
Ikväll råder riktigt blåsigt höstväder utanför våra fönster och jag kan inte annat än vilja krypa upp i soffan efter en lång arbetsdag. Har jobbat hela helgen och körde ett riktigt långpass idag då jag kände mig lite extra effektiv. Gäller att passa på då man är inne i ett bra "flow". Få sina tankar ner på print för att man sedan skall kunna slappna av och riktigt njuta av sin lediga tid. Det tänker jag göra nu, med den berömda gigantiska tékoppen i handen, min kärlek på ingång och ett nytt magasin som jag plockade upp på vägen hem. En måndagskväll helt i min smak :)


Kommentarer
Postat av: resume writing

These shoes are awful! Who will buy this?

2011-10-16 @ 15:00:27
URL: http://cvresumewritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0