Personligt

Jul på IKEA 2011



YRSNÖ Presentpåse, blandade färger Bredd: 33 cm Höjd: 42 cm Antal i förpackning: 3 styck
Jag får be om ursäkt för dåligt bloggande de senaste dagarna men det har varit fullt upp med annat. Jag har bland annat jobbat i helgen då en kollega till mig fick en liten dotter i tisdags och då får man rycka in som ersättare. Härlig helg med massor av människor då det i lördags var riktigt IKEA väder, dvs regn & rusk. Vår julbutik står nu klar och jag har spanat in en del godbitar som kanske kan vara något för julpyntningen här hemma om någon månad. Lite tidigt är det väl ännu men skall man få tag i de riktigt fina sakerna så gäller det att hålla sig framme.

STRÅLA Golvlampa, vit stjärna Diameter: 70 cm Höjd: 120 cm Sladdlängd: 5.0 m  YRSNÖ Dekoration, hängande, hjärta, blandade färger Höjd: 6 cm  YRSNÖ Presentask, guld-/silverfärgad Längd: 20 cm Bredd: 20 cm Höjd: 9 cm  YRSNÖ Dekoration, hängande, krona, blandade färger Höjd: 7.5 cm Antal i förpackning: 3 styck


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0