Personligt

Sköna söndag



Härliga sköna söndag!
Ett lugn har lagt sig här hemma denna eftermiddag. Jag steg upp tidigt idag och var på jobbet några timmar och höll utvecklingssamtal med några i min personalgrupp. Gav jätte mycket energi så efter det fortsatte dagen i en härlig anda. Carl har städat  och tvättat här hemma medans jag fixat med lite inredning. Bra fördelning tycker jag! Här oavn ser ni en liten skymt av sovrummet där jag bäddat med det nya påslakanet från HM Home. Tänkte att jag skulle fixat ett par nya gardiner också inna jag visar er hela rummet. Just nu har vi somriga vita gardiner men jag tänker mig en likande grå nyans som sänggaveln nu till hösten då  man vill ah det lite mer ombonat.

Vad fixar ni med hemma inför hösten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0