Personligt

Chillidilling denna söndagseftermiddag



Både Smilla och jag är helt slut idag. Efter en härlig lördag med både Tjejmilen och kräftskiva igår kväll så somnade vi inte förrän halv fem imorse. Så idag är det chillidilling som gäller med soffmys, serier på tv:n och gott i magen. Det värker i hela min kropp efter gårdagen. Inte riktigt snällt att inte träna på cirkus 2-3 månader och sedan chocka kroppen med löpning i en mil. Kanske skall träna lite mer ni när hösten står för dörren. Jag köpte iallafall nytt gymkort förra veckan och i och med nya jobbet så kommer jag att röra på mig betydligt mer så förhoppningsvis skall kroppen bli både lite starkare och smidigare de närmasta veckorna. Det gillas och behövs så man med gott samvete kan bura in sig och njuta av härligt höstmys ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0