Personligt

Strumpisar


Lite nya strumpisar nu när hösten knackar på dörren...

Hej Fina!
Vilket härligt väder vi har haft idag. Vi satt ute på lunchen och njöt av solens strålar från en relativt blå himmel. Men ändå så är det ju så att hösten snart är här så jag har fyllt på byrålådan med lite nya strumpisar i höstfärgerna lila, grått och mörkbrunt.

Annars har jag haft en härlig dag. En dag då jag fixat med en massa men då jag ändå känner att jag har energi över och känner mig utvilad. Fler sådana dagar tack. Har bland annat gjort mängder med musli i eftermiddag som numera ingår i min dagliga frukost. Kör på en blandning av keso, frysta bär och egengjord musli (pumpafrön, solrosfrön, linfrön, fiberhavregryn, valnötter och kokos). Det mättar bra och känns som en bra start på dagen.
Satt i helgen och la upp ett  tränings- och kostschema för de närmaste 4 veckorna. Jag har känt de senaste veckorna att min kropp inte riktigt hänger med, energinivån är låg, tålamodet är minimalt och jag äter alldeles för mycket sötsaker så nu är det "all in" som gäller, starting from today...

Wish me luck?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0