Personligt

Honey I´m Home

 
Hemma i storstan igen efter en lång och härlig semester!
Kom hem till ett skinande rent hem och en underbar grabb som gjort middag till mig.
 
Det känns faktiskt helt ok att börja jobba igen i slutet på veckan. Jag är så nöjd med min semester, hunnit med att träffa de jag tycker om, samlat energi och njutit av fina sommar Sverige då det är som bäst. Mycket tid har tillbringats nere i Blekinge som är våra hemtrakter och där är verkligen så underbart fint på sommaren. Jag kan inte låta bli att blir lite sådär små lycklig av den fina naturen, havets närhet, lugnet på landet och framförallt människorna, de där som är mina allra käraste ♥

Kommentarer
Postat av: Annika

Låter ju helt underbart!

Svar: Det har det verkligen varit!
Rebecka

2012-08-08 @ 20:32:53
URL: http://www.lyckligmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0