Personligt

Update av basgarderoben

 
Har uppdaterat min garderob lite inför hösten med några fina blusar.
Är ju så enkelt, klassiskt och snyggt med ett par jeans och en stilren sidenblus till.
 
Så nu är jag kittad inför hösten. Men fick mig också ett litet uppvaknande då jag packade upp
väskorna från semestern och insåg att mina garderober är sprängfyllda med kläder(!). För en tjej som alltid jobbar i "ikeauniform" så kan jag inte riktigt försvara alla de där plaggen som hänger och sällan blir använda. Så nu blir det en blandning av försäljning på tradera, ge bort lite till mamma & mormor (min mormor blir ju bara mindre och mindre så kläder som jag växer ur passar henne fint) och så lovar jag att dra ner på min shopping, radikalt, för det får banemej inte plats mer här hemma...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilka fina blusar! Älskar verkligen blusar i skira material. Så snyggt!

2012-08-10 @ 10:49:44
URL: http://mittfonster.blogg.se
Postat av: Mamma

Bra Beckis att du kommit till den insikten! Kram!

2012-08-10 @ 15:51:32
Postat av: Louise B

Superfina blusar! Vart kommer dessa ifrån?

2012-08-10 @ 21:18:34
Postat av: Hanna

Jag undrar också vart du har köpt blusarna? De var verkligen jättefina :)

2012-08-11 @ 16:26:32
Postat av: Tina

Supersnygga! Var har du köpt de två översta? Ska ut på shoppingtur på torsdag och skulle behöva lite tips...
Ha en bra kväll!
/Tina

2012-08-13 @ 20:54:04
Postat av: Rebecka

Så roligt att ni gillar mina nya tillskott till garderoben. Dessa kommer allihopa från Cubus. Handlar sällan där men så hade de fått in så mycket nyheter så jag gick in för att kika runt lite och slutade alltså med att jag fick med mig dessa hem. Riktigt bra pris också då de kostar 199 kr/st. Skynda fynda tjejer!

2012-08-13 @ 21:12:47
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se
Postat av: Louise B

Tack! Dessa ska nu spanas in :)
Har aldrig handlat på Cubus men nu är det värt ett besök!

2012-08-16 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0