Personligt

Innanför hemmets väggar denna helgen


Smoothie är perfekt då man har feber, kallt och enkelt att få i sig.

Tyvärr så har jag gått och blivit förkyld.
Det är väldigt irriterande då jag kommit in i bra rutiner gällande träningen de senaste veckorna.
Men nu får jag tyvärr erkänna mig besegrad av de envisa sjukdomsbacillerna som just nu hägrar i vartannat hem.

Jag har runt 39 graders feber sedan igår eftermiddag så det är sängen och soffan som gäller denna helgen.
Tur i oturen är ändå att min sambo åker iväg denna helgen så jag får husera här hemma alldeles själv utan att behöva smitta ner honom ännu mer.

Vi hörs säkert snart igen då man inte kan göra mycket annat när man är sjuk än att kolla på tv, surfa på datorn och plöja igenom gamla tidningar som ligger här bredvid under soffbordet och skräpar.

Trevlig fredag på er!
Hoppas ni får en bättre helg än mig ♥


Kommentarer
Postat av: Desire

Hej! Jag har läst din blogg ett bra tag nu, kan det vara i två år kanske? Länge iaf, och jag har aldrig kommenterat tidigare men jag gör det nu; TACK för en härligt inspirerande blogg med vackra bilder, kloka ord och underbar positivitet! Känner igen mig i mångt o mycket i det du skriver och det är inte bara en eller två gånger som jag blivit inspirerad av ditt hem när jag får mina egna fixa-fint-hemma-kli-i-fingrarna!

2012-02-24 @ 15:44:41
Postat av: Desirée

Hej! Jag har läst din blogg ett bra tag nu, kan det vara i två år kanske? Länge iaf, och jag har aldrig kommenterat tidigare men jag gör det nu; TACK för en härligt inspirerande blogg med vackra bilder, det är fler än en och två ,gånger som jag blivit inspirerad av ditt hem när jag fått mina egna fixa-fint-hemma-kli-i-fingrarna! Må riktigt gott, krya på dig och fortsatt vara en sån jordnära, glad, framåtsträvande o kärleksfull tjej som jag fått intryck av, det är ovanligt nu för tiden! Kram till dig och tack igen!

2012-02-24 @ 15:49:48
Postat av: Anonym

2012-02-24 @ 20:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0