Personligt

Söndagsbrunch & Våffelbuffé



Ja vad säger man.
Finns det något bättre sätt att avsluta denna underbara helg med än en söndag med brunch & våffelbuffé tillsammans med fina vänner på en närliggande restaurang? Jag tror inte det.

Vi åt i timmar, njöt av varandras sällskap och jag tror när vi var klara att vi alla enades om att jag var den som fick mest valuta för pengarna. Jag är nämligen helt galen i våfflor! Det fanns omkring 20 olika tillbehör till dem att välja på  ( nutella, vaniljsås, jordgubbar, blåbär, hallon, frukter, maräng, chokladsås, osv) men jag äter ändå mina helst på det klassiska viset med sylt & grädde. Mumma, mumma , mumma för magen!

På brunchbordet fanns min favorit chevré, rostade rödbetor & honung, något jag aldrig kan få nog utav.

Så nu såhär på kvällningen är vi fortfarande mätta och belåtna efter dagens matkalas, tyvärr
 har våra vänner begett sig hemåt så nu känns det allt lite tomt här hemma.
Vi fick precis ett sms om att de landat säker hemma i Blekinge :)

Tack underbara ni för en helt fantastiskt trevlig långhelg tillsammans.
Välkomna åter snart igen!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, pannkakor och våfflor har du alltid varit väldigt glad för. När du var liten så var du den som nästan alltid åt flest. Kram!

2012-02-20 @ 17:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0