Personligt

Julen 2011 har nu definitivt tagit slut.




Fina små änglar från Köpenhamn som jag fick av mamma i julklapp.






Tycker att det är väldigt fint att lägga lite olika julpynt i en skål.






Fina tomten som jag gillar jätte mycket men som tyvärr lilla Smilla är riktigt rädd för.
Hon går omvägar för att inte komma för nära honom, vår lilla skrålla.






Finaste tomtarna på pinne som en väns mormor tillverkar sätter vi fram
varje jul och tänker lite extra på de där hemma i blekinge,






Perfekt att förvara ljusen i fina burkar. Till jul fick de lite extra dekoration
iform av några änglar som jag köpte i en liten butik i Göteborg för flera år sedan.






Jag har alltid haft en svaghet för små grisar. Dessa två är mina favoriter.






Svarta träbrickar fick till jul lite extra piff iform av glashjärtan och krispiga stjärnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0