Personligt

Minnen



I vårt vardagsrum s har vi satt upp två stora tavelramar på ena kortväggen. Men än så länge så har vi inte några motiv i dem. Tanken är att vi skall framkalla några bilder hemifrån Blekinge på platser som väcker fina minnen hos en. Jag gillar att att saker runt omkring mig i mitt hem som påminner om roliga händelser eller minnen med de allra finaste människorna i vårt liv. Just nu så ser det ganska sterilt ut då bakgrunden som följer med ramarna fortfarande sitter i. Idag är jag ledig men har tyvärr lite feber och en hals som krånglar. Därför passar jag på att bläddra igenom alla tidningar under soffbordet och njuter av att göra absolut ingenting en dag som denna. En rätt ok fredag ändå tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Jag såg din snygga blåaktiga tapet i köket. Vet du var den kommer från? Vore supertacksam för svar. Erika

2012-01-20 @ 23:02:02
Postat av: Anna i Helsingfors

Nu blir jag igen inspirerad att fixa och inreda om hemma när jag ser så här fina bilder från ert hem! Har bland annat funderat på Vilmie-pläden, så snygg!

2012-01-23 @ 10:38:35
Postat av: Annika

Otroligt vilken harmoni ert hem ger mig via datorskärmen! Ä*lskar vårt hem också men ni har en fin nisch på något sätt...

2012-01-23 @ 17:52:35
URL: http://www.lyckligmamma.bloggsida.se
Postat av: Rebecka

Tack snälla härliga tjejer. Jag blir så glad av era fina kommentarer.



Anna VILMIE pläden är otroligt fin. Vi har två här hemma och jag är så nöjd med dem. Tog ett tag innan jag fastnade för dem men så är det ofta med saker från jobbet. Eftersom jag jobbar bland dem så ser man dem men tittar inte alltid riktigt på varje produkt. Men nu är jag som sagt helt såld på dem. Klassiskt snygga!

2012-01-24 @ 22:21:54
URL: http://rebeckasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0