Personligt

Nyårsstassen



Riktigt tråkigt att jag inte har någon bild ifrån vårt nyårsfirande så att jag kunde visa er min fina klänning. Men ni får nöja er med bilden ovan, en figursydd svart spetsklänning som jag bar tillsammans med ett par klassiska svarta pumps. Mest nöjd var jag nog med min frisyr då jag för ovanlighetens skull hade det uppsatt baktill med lite slingor hängandes längs sidorna, något som jag måste ha oftare för jag kände mig jätte fin i det. det är bara det där att man skall lära sig att hanskas med alla hårnålar hit och dit ;)



Dålig bild tagen med mobilkameran men det är tyävrr den enda jag har...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Precis en sån klänning skulle jag vilja ha. Kram!

2012-01-04 @ 19:43:22
Postat av: Lisa

Mycket fin frisyr måste jag säga ;) ;) Du passade verkligen i den :) Kram

2012-01-04 @ 22:36:57
Postat av: Johanna

Hej!

Ramlade in här då jag sökte på svart spetsklänning på google. Vart har du köpt din fina svarta spetsklänning? =)

2012-03-18 @ 01:07:23
URL: http://tvahalvahjartan.blogg.se/
Postat av: Stina

Vart har du köpt klänningen mycket fin:) o fin i håret va du me:)

2014-10-08 @ 13:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0