Personligt

Planerar veckan



Sköna söndag!
Idag vaknade jag utvilad, glad och super taggad för en härlig söndag.

Startade dagen med gymmet och en liten löprunda efter det längs vattnet här nedanför. Det var inte så kallt ute idag så det kändes både uppfriskande och härligt på samma gång. Det gäller på helgen att ta tillvara på de få ljusa timmarna på dygnet för rätt som det är så är det mörkt igen. En varm dusch, en brakfrukost och ett inredningsmagasin senare så sitter jag nu vid köksbordet och planerar kommande vecka. Skall försöka få till en hel del träning denna veckan då jag inser mer och mer hur vinterns mörker tär på min energinivå och bästa sättet att mota bort det är just träning. Så lite löpning, spinning, några timmar på gymmet och en och annan powerwalk skall nog kunna få liv i denna damen innan veckans slut. Låt oss tillsammans ge det ett försök.


Kommentarer
Postat av: Anna i Helsingfors

Jag är precis likadan - älskar att planera in kommande veckans träning i kalendern. Känns som att man på det sättet får struktur i vardagen och håller bättre fast vid de pass/den träning man planerat för veckan.

2012-01-18 @ 13:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0