Personligt

Tjejer



Tulpaner är en utav mina favorit blommor och något jag verkligen förknippar med vår.

Idag är det en trött Rebecka som skriver. Jag var iväg på en himlans trevlig tjejmiddag igår kväll och kom hem alldeles för sent med tanke på att det var en tidig jobbdag idag. Men min arbetsdag har ändå flytit på bra och när jag kom hem i eftermiddags så sov jag några timmar för att hämta tillbaks lite energi som gått förlorad. Men pga av en stundande förkylning 8 vill inte...) så är jag inte tillbaka ännu utan jag tror att det blir läggdags snart.

Men gårdagskvällen var som sagt helt underbar så summa sumarum så var det utan tveckan helt klart värt det!
 Ett super härligt gäng tjejer, god mat och gott vin som allt sammans rörs ihop med en drös av tjejsnack.

En fabulous evening som kryddar vardagen på ett himla fint sätt ♥


Kommentarer
Postat av: Anna i Helsingfors

Håller med dig, tulpaner är så vackra och våriga. För mig är de absolut den vackraste "vardagsblomman"!

2012-01-18 @ 13:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0