Personligt

Tiden som rann iväg



Ja så känns det just nu.
Semestern förra veckan var helt underbar och jag har gått lite som på moln sedan dess.

Senaste dagarna har runnit iväg i rasande takt. I måndags var jag & ett gäng kollegor på Jimmys Steakhouse Marina i Hammarby Sjöstad vilket verkligen var super trevligt. Då många av oss var lediga på tisdagen så blev det både ett och två glas av det goda vinet Brown Brothers som jag verkligen kan rekommendera till er. Finns på systembolaget och kostar där runt en hundring.

Resten av veckan har gått åt till jobb, träning och så har jag ägnat lite xtra tid åt vår lilla Smilla som varit lite krasslig. Nu mår hon bättre och det känns väldigt skönt. När hon mår dåligt så märker man verkligen vilken stor del hon är i ens liv, det är ju som vi brukar skoja om vår lilla "bebis". Älskade lilla katt ♥

Imorgon är jag ledig igen eftersom jag jobbar i helgen, så då blir det fredagsfeeling här hemma.
Har en del på agendan men skall prioritera framförallt träning och att fixa tyg till ett balkongskydd som jag tänkte sy till vårt räcke på balkongen. Jag hittar inget som passar så jag tänker att du får jag väl göra ett själv. Hur svårt kan det va liksom ;)

På återseende kära ni, nu är det dags för sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0