Personligt

Älska balkongen!



Helt underbart härligt att ha en stor balkong dagar som dessa, och närheten till vattnet skall vi inte prata om!
Är inne på min 2.a lediga dag, med stårlande sol så jag rör mig mellan badbryggan och soffan på balkongen. Livet skulle kunna vara lite mer ansträngande men jag gör iallafall nytta under tiden genom att ha näsan i pluggböckerna. Jag avslutade den ena kursen i söndags (skall bara bli godkäänd på sista delen också) och håller nu i skrivande stund på att färdigställa ett arbete som är deadline nu på måndag. Sedan väntar endast en opponering och vips så vatt man klar med 2 kurser denna våren. Tycker att det har gått super bra med tanke på att jag jobbar heltid och samtidigt har pluggat 75% de senaste 3 månaderna. En klapp på axeln till mig själv!

Ha en underbar torsdag i sommarvärmen, njut nu!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är verkligen bra gjort gumman men ta inte på dig för mycket. Du måste vara lite ledig också. Kram!

2012-05-24 @ 21:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0