Personligt

Sol och bad



Har precis bokat en resa till härliga Zakynthos i Grekland med min storasyster. I början på juni bär det av och det skall bli så härligt att börja sommaren med en riktig sol&bad semester. Det var nästan precis 10 år sedan jag var på denna ön, då med 4 av mina tjejkompisar, i 2 hela veckor där det partajades loss dygnet runt. Denna gången tror jag att det kommer att bli lite lugnare. Vi har bokat ett fint lägenhetshotell i orten Kalamaki som ligger en liten bit bort från den mer livliga Laganas (där bodde vi sist). De båda orterna kopplas samman av en lång fin sandstrand så är man ute efter lite mer party så finns det inom gångavstånd. Kalamaki är känt för sin vita strand där du kan hitta tusentals sköldpaddsägg.

Så underbart härligt!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oh, vad härligt! Jag blir avundsjuk!

2012-05-11 @ 22:09:44
Postat av: Syster

Jag längtar <3

2012-05-13 @ 22:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0