Personligt

Titta vad jag har gjort!



Så nu är äntligen vårt nya balkongskydd på plats.
Jag har köpt tyg, sytt, bankat en massa öljetter och slutligen satt hela långa vita tyget på plats med hjälp av ett nylonsnöre. Det var lite frustrerande emellanåt och satte verkligne mitt tålamod på prov men nu när det är klart så är jag himla stolt över att jag gjort det alldeles själv. Blommorna är ockå på plats så nu börjar det bli riktigt mysigt där ute. Solen skiner fortfarande så jag skall ut på en löprunda runt viken och suga i mig tisdagens sista "energistrålar".

Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Linda - Harmony Home

Vad fint det blev! Skönt att ha mot både insyn och blåst.



Ha en fin kväll

Kram /Linda

2012-05-15 @ 18:18:29
URL: http://harmonyhome.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad fint Beckis! Nu vet jag att du kan sy så nu behövs inte min hjälp längre. ( fast kör du fast så hjälper jag naturligtvis till). Kram till er båda!

2012-05-15 @ 20:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0