Personligt

Pluggtime

 
Tänder lite ljus och kryper upp i soffan några timmar denna eftermiddag för  läsning av vår ena kursbok "Integrerad organisationsteori". Tidigare idag har jag varit på mitt första PT-pass på Sats med min tränare Malin. Vi gick igenom upplägg, status och mål för min träning framöver så nu känner jag mig riktigt inspirerad och taggad inför vad som komma skall. Det blir en blandning av gruppass såsom bodypump, crosstraining och spinning som jag sedan skall varva med ett eget träningsprogram i gymmet. Så nu finns det inga ursäkter;)

Kommentarer
Postat av: Design Concept - by Linda

Mysigt!
Lycka till med pluggandet!

2012-10-02 @ 18:00:45
URL: http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0