Personligt

Semester!



Äntligen en underbar dag med sol, sandstrand och havet. Sämre dagar har jag haft kan jag säga.





I bild ser ni min fina stortå som har blivit lite omplåstrad pga av en "liten" skada. har nämligen lyckats tappa bort hela min stortånagel, säg till om någon har sett den. jag saknar den så.... ;)

Nä, skämt åsido. Inte världens roligaste att inte ens ha en liten bit nagel på tån i sommartider som detta. Alla skor visar ju tårna. Skulle gärna visat en bild på tån men är orolig att jag skulle skrämma livet ur er allihopa ;)




Millegarne sandstrand en tidig onsdag förmiddag. lugnt och stilla. En halvtimme senare var det ca 50 småbarnsfamiljer här. inte lika lugnt och stilla längre...




Vår plats i solen. lillebror och jag.




Olika mode och skvallertidningar finns det gott om när man kommer hem till storasyster och hälsar på. Jag köper väldigt sällan tidningar själv (jag är som min syster skulle ha sagt en liten "snåljåp" ) Så en hel drös från syrrans samiling fick följa med ut till stranden :)



"the one and only" Lillebror.

Världens bästa. Särskilt denna dag då han hade med sig massor med goda jordgubbar till sin syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0