Personligt

Det är vår ute



...och jag är "hemma" i blekinge, Ronneby. Härligt att äntligen vara här, inte varit här sedan i julas och det är länge sen. Hoppas på att få träffa lille Wille, Emma och Magnus en stund idag. Som jag saknat dem!

Resan igår ner hit tog lite längre tid än planerat, kunde liksom inte låta bli att svänga inom IKEA i Jönköping på vägen, titta lite, prata med kollegor och ta sisådär 200 bilder (!). jo det är sant, massor med bilder blev det, först tog batteriet i kameran slut men som tur är hade jag mobilen så det fotades på hela vägen ut till parkeringen. Det är det som är så bra med andra varuhus, vi kan alltid hitta nya  bra lösningar, ideér, osv att inspireras av och förbättra vårt eget hus. Nu står ju vi mitt uppe i en möbelombyggnad men resten av huset hittade jag massor med nya bra grejer till...

Åt en Mcflurry med extra daim på vägen också, det är första i år, nu känner man våren i luften.

Nu skiner solen och det är dags att bege sig ut i friska luften, riktigt vårväder här idag, inte fel det inte.

♥ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0