Personligt

En riktigt härlig dag



Har det varit idag. Tog lite sovmorgon såhär i början på veckan och var inte på jobbet förrän 08.30. Då sken solen och jag känner att snart så är det dags att börja cykla till jobbet. En del är ju duktiga och cyklar året runt men den viljestyrkan har tyvärr inte jag en isande morgon då regnet hänger i luften och bilen står fint parkerad utanför och liksom ropar lite inbjudande till en. Men snart, snart så skall jag köpa mig en ny fin cykel och börja trampa fram och tillbaks till jobbet, det ser jag fram emot.

Dagen har inneburit det vanliga en måndag, gått igenom flera uppföljningar, planerat för veckan och suttit i ett lönesamtal med chefen. Det gick riktigt bra, över förväntan faktiskt, så ikväll firar jag med lite god choklad och en stor kopp té. Inte mycket till firande kanske men gör dte med ett leende på läpparna :)

Ikväll är carl på hockeyn då LHC spelar 7:e avgörande här hemma i Linköping. Så jag , Chili och Smilla håller varandra sällskap framför dumburken (tv:n).

Ser fram emot onsdag då det blir tjejkväll igen. Nu har Karolina kommit hem från semestern också så vi är nästan fulltaligt igen, utom Caroline som fortfarande solar sig i varma Thailand. Tror dock inte att det går någon nöd på henne trots att hon missar en underbar kväll med tjejerna ;)

Stor kram till alla fina

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0