Personligt

Förkyld



Blev riktigt förkylt under natten så nu rinner näsan och halsen känns som ett rivjärn. Känns som att denna dagen inte blir någon "dans på rosor" direkt. Älsklingen åker hemåt Linköping ikväll för att jobba mån-tis, men kommer tillbaks ner hit på tisdagkväll för att fira nyår här tillsammans med mig. Så ikväll sover jag hemma hos systeryster och hennes sambo, det blir mys, alltid härligt att vara hos dem.

Nu skall jag kurera mig här, snora lite, hosta, och tycka lite allmänt synd om mig själv.... ;)

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Umma

Uuuh tycker synd om dig också. Hatar förkylningar :-/ Krya på dig!

2008-12-28 @ 20:42:55
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Här har du en till som är super FÖRKYLD, skit trist, men hoppas att dtska gå över fortare än fortast så man kan fira in dte nya året! Krya på dig raring! Kraaamar

2008-12-28 @ 21:01:45
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0