Personligt

På vår gata i.....




Dagen har spenderats på stan i massa olika butiker. Julklappsshopping med andra ord ;)
Har faktiskt lyckats hitta klappar till nästan alla, någon är kvar men nu känner jag ett helt annat lugn inför julafton. Hittade mycket fina saker som jag tror kommer att uppskattas av mina nära. Hittade även en riktigt härlig lång "munkjacka" eller "hood" som jag letat länge efter, köpte en i svart och en i ljusgrå. Visar bilder imorgon så glad för dem :)


  Chili precis innan vi skall gå hemifrån.
Chili blir alltid lite småtjurig när vi skall iväg någonstans och han inte får följa med.


Carl och Gustav var också med så jag fick lite sällskap. De avvek dock lite tidigare då carl har lite "firmafest" ikväll med jobbet så jag tog en långpromenad på vägen hem.




Promenad i bilder. Fina parken en bit ifrån vårt hem.


     Mina härligt sköna vinterstövlar värmer gott i nysnön.


   Så här sitter nästan alltid chili när man kommer hem. Väntar på en.
                                   Så glad blir man varje gång. Vår lille skatt, välrdens finaste katt ;)

Kramar till er alla.

Rebecka


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Vad kul! Då måste du absolut köpa nya numret =)



Har faktiskt också jobbat på Ikea så jag känner igen din jobboutfit. Den där gula pikén har jag suckat över många gånger, ha ha! Fast som du säger så finns det en hel del fördelar med jobbkläder.



Ha en fortsatt mysig luciakväll, kraaam från Örebro!

2008-12-13 @ 22:27:40
URL: http://kattabloggen.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Jag vill också ha SNÖ här... kan du skicka över lite snö till Stockholm? Jag skulle bli såååå tacksam och glad =) Kramkalas!

2008-12-14 @ 00:32:53
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0