Personligt

Rea


Dålig uppdatering i dessa tider på bloggen, ber om ursäkt för det. Men trots ledighet från jobbet så har det varit fullt upp sedan vi kom ner hit till blekinge, många man vill träffa, saker som jag fixas, osv. Nu såhär några dagar efter julafton har jag haft riktigt sovmorgon (till kl 11) och mår nu utmärkt. Resten av gänget har kört in till karlskrona för att kolla in mellandagsrean men jag har absolut ingen som helst lust till det. Gör allt jag kan för att undvika affärer så här när man har ledigt, blir så mycket sådant i vanliga fall så nu är mys hemma största prioritet på min lista.

Annat som finns på min lista denna ledighet är följande;

* Vila
* Läsa minst 2 böcker
* Träffa min underbara vänner här hemifrån
* Äta julgodis och annat gott
* Gå igenom min ekonomi (det behövs nog alltid....)
* Kolla efter en liten katthona till chili
* se några filmer, gärna många...
* hitta nya spinningskor
* förnya mitt gymkort
* osv osv

Men som sagt , största prioritet är mys, lugn och ro med alla kära.

Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0