Personligt

Full fart

idag är det fullt fart på mig. Haft en effektiv dag på jobbet där jag byggt om en del, sedan vidare till ett grymt spinningpass, jag körde verkligen järnet, så stolt. Nu precis har jag fått lite kvällsmat i magen och skall snart iväg igen för att fira carolines födelsedag.

Jag och Lousie ringde till henne i morse från jobbet (caroline jobbar med på IKEA men började senare idag) och sjöng en otroligt fin version av "Ja må hon leva...."

Min kära lillebror fyller också år idag, men tyvärr är ju han ca 35 mil härifrån så jag kan inte fira honom idag. Men skickar stora kramar åt hans håll och hoppas att han haft en härlig dag.

Eftersom jag måste skynda mig lite nu så hinner jag tyvärr inte visa mer av vårt hem idag. Men det kommer en fortsättning imorgon istället, del 3, sovrummet.

Ha en trevlig kväll

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0