Personligt

Höst

Om november har tänkt vara så här stålande är den nya månaden mer än välkommen! Vilken härlig dag med vacker sol och krispighet i luften.

Igår var det Alla helgona dagen och det är en allmän minnesdag över de döda och man brukar tända en massa ljus på gravarna runt om i vårt avlånga land, en vacker sed tycker jag. Då jag bor många mil ifrån min farfar och morfars gravar fick  systern och jag  tända ljus här hemma istället och minnas dem lite extra dagen till ära!

Gårdagskvällen spenderades i soffan. Vi såg först filmen "Brudens bäste man" med Dr McDreamy, så bra film, kan varmt rekommendera den. SEn blev det 2 st skräckisar på rad framåt midnatt, läskigt.

Nu skall vi starta dagen här med god frukost efter en lång sovmorgon. Senare har vi planer på en promenad i härliga höstvädret, en tur till IKEA, titta ut en dator till syrran, och så skulle jag behöva dra över lägenheten med dammsugaren.Det sistnämnda kan kanske bli bortprioriterat då det inte är lika roligt som de andra aktiviteterna ;)

Härlig söndag på er!

♥ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0