Personligt

Vårt hem köket





Nu tänkte jag fortsätta visningen av vårt hem, del 2, köket.

 Vårt kök är från IKEA. Luckan heter ädel och är vit/cremefärgad med takta handtag. Över skåpen har vi byggt in spotar ungefär på samma sätt som över garderoberna i hallen. Blir ett väldigt snyggt ljus från dem.

 De flesta vitvarorna är integrerade så att de ej syns. Det enda man ser är micon samt ugnen. Tycker att det är snyggast då man "gömmer" sakerna och köket får en helt annan helhet, ett lugnare intryck.

  Bord bjursta och stolar henriksdal från IKEA. Bordet är jag jätte nöjd med då det går att förlänga så att det blir 2,20 m, vilket gör att man kan sitta iallafall 8 st vid det.

 
 gardinen har mamma sytt till mig. hade långa gardiner i detta fönstret först men insåg att det stänger ute så mycket ljus. Nu är det mycket bättre, köket blir ljust och härligt.

 Kaklet är jag med super nöjd med,a lltid skoj när man har gjort saker själv. Det tog mig och mannen en kväll sådär att kakla allt. Vädligt roligt var det också.


Så nu har ni fått en liten inblick i hur min stil är. Mycket från IKEA, men det finns ju så mycket fint där. När man jobbar som jag gör blir man ju hela tiden påmind om dte också, och man vill göra om hemma hela tiden... Inte alltid till sambons förtjusning kan jag väl säga.

ha en fortsatt härlig måndagkväll. missa inte "Boston tea party" ikväll på kanal5. Väldigt underhållande program

Kram

♥ Rebecka

Kommentarer
Postat av: MrJim

Mycket fint ha de, men de kan fan inte leverera rätt varor och absolut inte i tid. Fan vad jag hatar IKEA. Beställde våran soffa i aug. Fick reda på att våran soffa var först en månad försenad, sen en och en halv. När den väl kom, kom den i olika färger. Ojsan sa de, den kommer om en månad, alltså i slutet av okt. Nu säger de att den preliminärt kommer den 3 dec, så har vi tur har vi fått den lagom till sommaren.Fan vad jag hatar dem och jag hatar dig för att du jobbar där. Nej det gör jag ju inte, jag älskar dig, men jag hatar verkligen IKEA.

2008-11-12 @ 17:08:22
URL: http://www.mrjim.blogspot.com
Postat av: MrJim

Tjänar du några pengar på dina reklamer/annonser/AdSense?



Gå in på statcounter.com så kan du lägga till en räknare på din blog, så du ser hur många som besöker den och vart de kommer ifrån mm.

2008-11-12 @ 17:29:07
URL: http://www.mrjim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0