Personligt

Helgen

Skall försöka mig på en sammanfattning av helgen (igen). Hämtade upp mamma vid tågstationen vid tio tiden i torsdags kväll. Var ledig på fredagen så då blev det shopping och mysig fika på stan, bara mamma och jag. Träffade härliga caroline och hennes lilla son Olle på Linds café. olle blr bara sötare och sötare, en riktig stadig bit har han blivit. ¨
 till kvällen köpte vi hem thaimat och tittade på idol, som resten av sverige.
lördagen gick även den i shopiingens tecken, men istöllet för kläder blev det mest inredning. Mamma är ute efter lite nya möbler till hennes och pappas sovrum. På Em hittade vi en otroligt fin säng med tillhörande sängbord och byrå (se tidigare inlägg) som mamma gärna vill ha, måste ske lite övertalning av pappa först bara.  Då mamma verkligen gillar tahibuffén på Chili så tog vi en tur om Tornby och åt oss ordentligt mätta. Nästan för mätta, kände mig som en ballong efteråt, men så gott det var.
Senare på lördagseftermiddagen promenerade vi ner till stan och såg "Patrik 1,5" på bio. Blev inte mykcte bio godis då magen fortfarande var ordentligt uppsvälld efter buffén. Filmen  var grymt rolig, skrattade nästan hela tiden, och innehöll flera bra budskap. Kan varmt rekommendera den för er som är sugna på en bra film.

På söndagen kom resten av familjen som hade varit i sthlm för att se fotboll. Carl mötte upp dem efter sin kryssning och de såg matchen ihop. 

Det har sammanfattningsvis varit en helt fantastisk helg. inte ofta man får spendera tid ensam med mammsen. Har ju två syskon som också skall få sin del ;).

Tänkte visa min shopping senare om jag kan bemäsra tekniken.

Kramar på er







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0