Personligt

Så då var man gul igen



Första jobbdagen efter semestern var igår. Var så snäll och sa att jag kunde börja med en helg (jobbar var 3.e helg) så att min kära kollega kunde få ledigt. Detta ångrar jag inte då folk inte direkt har rusat till ikea pga av det fina vädret i helgen vilket gjort att jag kunnat i lugn och ro mjukstarta...

Man blir förvånad varje gång hur snabbt man kommer in i "jobbrytmen" igen, fingrarna klickar runt på tangenterna i ilande fart för alla snabbkommandon sitter tydligen i ryggmärgen;) Sen lyckades jag ju låsa min mail då jag helt glömt bort mitt lösenord : ( (Men kan ju säga att jag kom ihåg alla de andra 7-8 st)

Under våren har det varit lite för mycket fokus på jobbet  i och med den stora ombyggnaden som engagerat mig  och det har gått i ettiett hela tiden så nu har jag lovat mig själv att nu skall det bli ändring, andra tider helt enkelt. En skön höst är vad jag behöver, med glädje, skratt och KÄRLEK i alla dess former.

De tar vi i hand på tycker jag!

R

Kommentarer
Postat av: Zandra

Lösen ord til jobbverktygen ja.. Jag undrar hur många gånger jag får ringa supporten imorn :-) Imorn är det dags för Vardagen igen.. Lite små ångest men det kommer gå så bra så.

Hoppas verkligen att din höst kommer att innehålla precis allt det du vill och behöver.

Kramar

2009-08-09 @ 19:23:56
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Cicci

Lösenord är verkligen inte min bästa vän. Glömde ett för någon dag sedan, då jag skulle Internetshoppa. Så du är inte den enda som glömmer.



2009-08-09 @ 19:49:59
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Lösenord ja...glömmer hela tiden...haha



I morgon är det IKEA besök för mig. Tv-bänk ska shoppas:) Men jag tycker att det är lite små jobbigt att gå in på IKEA efter att man jobbat där. Har inte varit där på väldigt länge nu....



Sköt om dig vännen. KRAAM

2009-08-09 @ 22:01:42
URL: http://livetuppochner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0