Personligt

Solsken och fredagskväll är en bra kombo


Sommarfin i nya shorts Zara, rosa Skjorta Made in the shade, skor Scorett och min härliga sommarväska från Wedins



Med en frukostbuffé i magen håller man sig mätt hela dagen...



Tillbaka i Linköping igen nu. Sista dagen på semestern har bjudit på härligt strålande solsken, smarrig hotellfrukost på Hilton och en del fixande hemma. Har tvättat allt jag har haft med mig de senaste fyra veckorna,de blev en hel del tvätt de, men strykningen får vänta för nu blir det stan ikväll.

Solsken, lite rosé i glasen och trevligt sällskap.

De här kan bli riktigt bra ;)

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Cicci

Vilken söt bild på dig! Shortsen och skjortan var jättefina!

2009-08-07 @ 18:48:23
URL: http://mittfonster.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken fin bild på dig. :-)

2009-08-07 @ 21:16:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha det så bra på jobbet min älskade dotter! Kram!

2009-08-07 @ 22:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0