Personligt

Today I´m wearing this...



Idag åkte nya skinnjackan på för det blåste lite kalla vindar  då jag var påväg till jobbet vid sex tiden. Varit en väldigt krävande dag på jobbet då jag i stort sätt suttit framför datorn hela dagen, förutom ett kort möte. Jag är en människa som trivs som bäst då jag får använda hela min hjärna. Den vänstra halvan då jag får vara fysiskt aktiv i varuhuset  och få utlopp för min kreativitet men även då jag får sitta ner vid skrivbordet och låta den högra hjärnhalvan gå på högtryck.

Just nu sitter jag och planerar för "JULEN på IKEA". Åh inte redan tänker ni men jag skall säga er att jag faktiskt är lite sent ute iår. Nu skall vi ju inte bygga julbutik och dylikt imorgon (vi väntar till okt iallafall), nog för att vi brukar vara tidiga men någon måtta får det vara;) Men arbetet som ligger bakom en sådan kampanj är omfattande och kräver sin planering vilket jag tycker är en av de roligaste sakerna med mitt jobb.

Det som vatt lite jobbigt idag var att ett av de verktyg som jag sitter och jobbar i då jag planerar för logistiken och de inleveranser som skall ske av sortimentet hade ett ganska stort fel i sig. En formel som var helt uppåt väggarna fel förstörde flera timmars arbete  och det var bara att börja om :( :( :(

Hoppas på en spännande och härlig dag imorgon då vi tar nya tag!

Rebecka

Kommentarer
Postat av: Livet hemma hos Linda

Är lite nyfiken på vad du jobbar med på IKEA?! Kul att få arbeta med inredning:)



KramKram

2009-08-19 @ 22:43:22
URL: http://lindablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0