Personligt

Juldagen





Såhär såg jag ut på juldagen, årets stora festkväll här hemma. Då praktiskt taget hela stan går ut och partajar :)

Vi hade riktigt skoj och jag träffade många gamla känningar som man inte sett på år och dar. Fikc även inviga mina nya stövletter som fick klart godkänt denna kväll. Gick till och med hela vägen hem i dem men då inte utan att det kom en och två svordomar från min mun. Carl har nämligen en tendens att vilja gå alla sina gamla stigar och småvägar som man gick när han var liten då vi skall ta oss hem till hans föräldras hus. Genom snöa, stock, och ishala stenar...


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fin blogg & söt tjej! Allt bra? /Gabriella

2009-12-29 @ 14:36:48
URL: http://gabbylita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0